Lista no.5



1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången?
Nej det gör jag verkligen inte, haha.

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Japp det har jag!

3. Vad åt du senast?
Nypotatis, kotlett och sås. Yammie.

4. Har du fått någon komplimang idag?
Hm.. nej det tror jag inte.

5. Har du varit med i en rättegång?
Nej!!

6. Är du polare med grannarna?
Haha ja då vi har ganska bra grannar.

7. Vilka länder har du bott i?
Only in Sweden.

8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Det var vid 11:30 tiden idag när jag och Lis var i Unnaryd och sen i Kinnared.

9. Har du haft en stalker?
Nej. (varför tänker jag på dig nu Hanna?)

10. Minns du dina/din musiklärares namn?
Jag minns Roffe iaf.

11. Hur bra är din syn?
Perfekt!

12. Var är dina syskon just nu?
Mitt enda halvsyskon ligger six feet under.

13. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Jga drömde att gubben skulle dumpa mig för någon tjej, hahahaha.

14. Vem ringde dig senast?
Det var min kära gubbe.

15. Vilken tid gick du upp imorse?
Oj då..vid 10. Fy på mig :P

16. Vad ska du göra i helgen?
På fredag ska vår klubb ha sin fest i Holm. Så då kommer ni va??!!

17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Åå här har vi Tekla.. och en bild på vovven då ;)

18. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Jag tafsar inte på dem.

19. Vad finns i din bakficka?
Jag har ingen bakficka.

20. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Då sov jag som en gris.

21. Vad är det första du gör på morgonen?
Går upp och tissar och borstar tänderna.

22. Vad ska du göra efter det här?
Tjöta färdigt med Gbg-Linda på msn.



Nu ska ni med göra denna lista gott folk, hihi.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha :D Tänkte på svaret på nr 9 :P

2008-06-11 @ 19:39:18
Postat av: Linda

hehehehe

2008-06-11 @ 19:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback