Lista no.3



1. Vilken svordom använder du mest? 
 Fan tror jag.

2. Äger du en iPod?
Nej det räcker så bra med Mp3 i mobilen.

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd ?
Äger ingen väckaklocka, hehe. Ska jag upp i tid så finns mobilen.

4. Hur många resväskor äger du?
Hm..en tror jag.

5. Använder du flip-floppar?
Nej fy där går min gräns.

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Coop Konsum, ICA eller Willys.

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ta bilden!

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Nina Frisk.

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
Spelar ingen roll.

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Ett hus!!

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Oh yes!

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej.

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Duffy med albumet Rockferry.

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Har inte någon favorit för tillfället.

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Nej ingenting.

16. När var senast någon stötte på dig?
I fredags när jag var ute på krogen.

17. Vad åt du till middag senast?
Fläskfilé med svamp, lök o paprika i en god sås och så fullkornspasta till det.

18. Använder du huvtröjor?
Japp det gör jag, helst med dragkedja.

19. Kan du vissla?
Ja.

20. Vem var den senaste som ringde dig?
Det var Lis.

21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Ingen! Jag vågar inte åka sånt där längre, haha.

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Med all säkerhet!

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
0345.

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja det gjorde jag.

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Eurostop är inte vidare stort.

26. Hur många syskon har du?
Har haft en halvbror men han har dött.

27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Mjo det kan jga nog vara ibland.

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen alls.

29. Äger du några popband t-shirts?
Nej det gör jag verkligen inte.

30. När flög du senast?
När jag låg i mammas mage.

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Tre eftersom jag sitter här vid datorn på den fjärde.

32. Läser du för skojs skull?
Ja såklart!

33. Pratar du några andra språk?
Engelska.

34. Diskar du din egen disk?
Ja jag brukar vara den som sköter disken.

35. Har du gråtit offentligt?
Ja!

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
En stationär.

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nej inte alltid men det är kul att lära sig nya saker.

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Jag vill alltid göra en tatuering.

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Vad fan är en date? Existerar det här i Sverige?

40. Kan du kasta macka?
Nej men min gubbe är en hejdare på det.

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.

42. Vad har du med dig in på bion?
Jag går aldrig på bio och gör jag det så har jag inte med mig nåt.

43. Vem var din favoritlärare och varför?
Har ingen.

44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej.

45. Vad har du för väder?
Sol och blåst.

46. Har du en blogg?
Ja.

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Jag är en loser som aldrig gick gymnasiet.

48. Gillar du att flyga?
Vet ej.

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Att han är jordnära och inte gör sig märkvärdig.

50. När sov du senast på golvet?
När jag kom hemstapplandes till Lis en gång på förmiddagen och var redlös.

51. Vilken är din favoritdrink?
Inte en aning.

52. Gillar du din boende-situation?
Jo överlag gör jag väl det men visst finns det saker jag vill ändra på.

53. Vilken är din mammas hemstad?
Halmstad.

54. Din pappas hemstad
Stad och stad, haha. På farmor och farfars gård som heter Elmhult och ligger utanför Kinnared är han uppväxt.

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
5-6 timmar.

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej tyvärr inte. Jag mår som bäst under stress.

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej.

58. Vilken är din favoritfrukt?
Jag är mer en grönsaksmänniska men jag tycker om äpplen, päron o vattenmelon.

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Ja det gör jag.

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Då blir jag hela 27 år.

61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja är det gäller mig själv så är jag det.

62. Tror du på liv på andra planeter?
Nej det gör jag nog inte.

63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Gubben i lördags, hehe.

64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
En man inget snack om saken!

65. Vad var det senaste du åt?
2 st Finn crisp med smör.

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Det hänger inte på könet utan hur individen är som person.

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Det vet jag faktiskt inte. Vet bara att först skulle jag hetat Jannika och sen Sofie men det blev det jag heter.

68. Gillar du senap?
Ja men den får inte vara stark.

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det ordnar sig.

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
NEJ!!!

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Kanske Miranda i Sex & the city.

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej har aldrig köpt nåt därifrån. Här är det Tradera som gäller.

73. Tycker du om att krama folk?
Ja ibland.

74. Skulle du säga att du är trendig?
Nej.. jag har på mig det jag trivs i.

75. Äger du en digitalkamera?
Jajamensan.

76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Inte med någon tror jag.

77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Ja det kan jag göra om det är en vän som säger det.

78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
"Anna min älskade" tror jag den heter.  

79. Tycker du att du är attraktiv?
Nej inte spciellt, haha.

80. Vad är du allergisk mot?
Pollen tydligen som även är en korsallergi så jag reagerar på vissa saker jag äter just nu. Det kliar i gommen.

81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nope!

82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Rickard.

83. Vad står det i ditt 12:e senast inkomna sms?
Har inte sparat så många sms.

Kommentarer
Postat av: frida

oj vilken lång lista...

ang flyttstädningarna så brukar dem vara ganska lätta..tomma lägenheter. men det är ju värt när man får 1500 kr/städning :D

2008-06-09 @ 19:58:10
URL: http://www.mammafrida.blogspot.com
Postat av: Hanna

Det här kallar jag en JÄVLA lång lista, haha :D

2008-06-09 @ 23:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback