Nu var det gjort!



Så nu var det färdig tvättat för denna gången, så himla gott att ha det gjort ju. Fick tumla jeansen för dem hade aldrig torkat tills i morgon annars. Men det är bara bra att dem blev tumlade för då är dem ännu tajtare.
Hatar när jeans hänger i röven och så.. finns inget fulare.
Gaah jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig i morgon, suck. Kan inte ha min väst med vårt klubb tryck på heller eftersom den är för stor så det ser inte klokt ut. Man behöver ju inte se större ut än vad man redan är!
Tror jag ska ha på mig nån huvtröja när vi åker dit och så bytar jag om till nåt finare sen.
Vi ska dit lite tidigare jag och Lis för att hinna med att lasta in all öl och sprit och vem vet jag kanske blir lite svettig så då är det ju gött att kunna byta tröja sen och vaska av sig lite på toaletten. Ja så får det bli.
Jisses så clever jag är då, haha.

Ska bli kanonskoj att träffa Linda från Göteborg igen det var ju evigheter sen.
Otroligt ändå att vi faktiskt har hållt kontakten hela tiden och att vänskapen inte dött ut, för så blir det ju lätt annars när man inte träffas så ofta. Det måste varit i alla fall minst 2 år sedan vi träffades va?
Kommer bara ihåg att sista gången var när hon och hennes sambo var nere på kräftskiva med oss i Gullbranna.
Nu får alla se att den där klubbmedlemen i Göteborg faktiskt existerar. Hehe.

I natt så var Rhoxie väldigt jobbig och ville/kunde absolut inte slappna av och sova. Det kliadenog en väldig massa på henne och det ska visst vara som värst under nattetid. Stackars Tossan..
Till slut fick gubben ta en madrass och lägga sig nere på golvet med henne så hon fick slappna av och det fungerade efter en stund. Puh!
Inte kul när hon springer omkring här hemma med kragen på sig så hon dånar in i allt möjligt med den ifall hon väcker grannen. Idag har hon varit utan sin krage men den får snällt åka på nu till natta igen.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Önskar dig en MEGAtrevlig kväll imorn med alla andra :D Fan vad kul att Linda ska komma ner!!!!



Och vad snäll G är.. tur att det lugnade henne något iaf. Det kan inte vara lätt då det kliar så jävilusiskt :(

2008-06-12 @ 22:58:11
Postat av: Linda

haha.. det låter bra att ni tycker att det ska bli kul att jag kommer ner.. :D

ja denna vänskap genom internet va inte dålig du, haha

ja jag tror att det e 2 årsen vi sågs.

snäll gubbe du har som e så snäll mot eran lilla Tossa när hon e dålig.

2008-06-13 @ 10:00:31
URL: http://persson302.blogg.se/
Postat av: Hanna

ÅH, och jag som trodde det skulle vara uppdatering om er kväll igår :C

2008-06-15 @ 00:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback