Rosa gris!



Idag har vi varit i lilla Hytebruk med sin berömda fisdoft och handlat mat till både oss och hunden. Rhoxie fick även ett 10 pack grisöron och en sketasnygg rosa gris som nöffar då man trycker på den, haha. Ska lägga ut en bild på den sen.
Tycker inte om att köpa såna där färdigpackade grisöron till henne men dem hade ju såklart inga färska kvar.
Det är i och för sig inte jag som ska knapra på dem men man märker ju verkligen skillnad på öron och öron!

Hann inte laga någon food idag så vi åt grillade revben med potatissalld. Ajabaja!
Jag ska och måste ta tag i min vikt och så även gubben så vi ska ta tag i detta nu när han har semester och gå en massa massa härliga promenader på Ramnås berget. Man mår ju fan så mycket bättre av att röra på sig, visst?
Har haft en dålig svacka nu och inte alls varit så "nyttig" som jag egentligen tycker bäst om att vara. Känner verkligen skillnad på hur jag mår både fysiskt och psykist. Just nu så är jag konstant seg och trött i huvudet. Och det finns inget värre än att vara trött i huvudet för då orkar eller vill man inte göra någonting. Hellre då att jag är trött i kroppen bara knoppen fungerar som den ska. Hatar att känna mig så jävla lat som jag gör nu.
Helvetes jävlar sambo-kilon!!! Jag som lyckades gå ner så mycket förra året. Snyft.

Sitter här nu och lyssnar på massa musik som jag tankade hem igår, har lagt in dem i nya mobilen.
Det finns så många låtar som jag vill ha men när jag väl sitter här och ska ladda hem så är det precis tvärstopp i huvudet. Så om ni vet om några bra låtar, både med sväng och lugna så skriv gärna upp dem i kommentarerna!
Just nu är jag inne i en Mange Schmidt/Petter/Takida period, hahaha. Jag har verkligen bred musiksmak.
Gubben bara skakar på huvudet när han hör vad jag tankat hem. Men va då det är ju han som inte hänger med i svängarna, gamla gubben. Man behöver inte enbart höra på "raggarmusik" bara för att man har det intresset.

Känner mig så sugen på en redig tjejkväll med middag, vin och drinkar. Massa härligt tjatter med vännerna, hehe.
Någon mer som är sugen kanske så svänger vi ihopa våra lurviga? ;D




Kommentarer
Postat av: Ottilia

You go girl!! Ta dej ur den dära svackan nu omedelbums!! Gör om hemma å piffa å dona å kom mä massa tips.. ;-P Vet hur de ä å vara i såna där svackor.. Inge rooooligt juh! Vill va där hos dej å ta-en-liten-sväng-om-gör-dej-glad-o-pigg-dans!!



Va kul med ny musik, de skulle jag med behöva.. :-)



Kraaaaaaamar!!

2008-06-25 @ 23:12:41
Postat av: myran

synd att de är så långt.. ja hade lätt varit på tjejkväll.. ;p

2008-06-26 @ 08:18:52
URL: http://myra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback