Skatten!



Wiiiho idag kom skattepengarna, ja inte för att jag får några men gubben fick ju. Har betalat av räkningen på dem nya sommardäcken plus ett hjullager så nu finns inte den fakturan längre. Så göttans!
Idag ska vi till Ullared o in på gubbarnas lilla paradis (för paradis nr.1 är ju Biltema) Net On Net o köpa ett bilstereo paket till Oldsen. Man fick visst både stereo som tar alla möjliga filer, fjärris, slutsteg o bashögtalare för 1400 kr.
Sen är väl allt fixat till den jävla bilen, haha. En stereo i en jänkare är ju ett måste inte sant?!
Denna förra gick sönder sist vi var ute men det har varit nåt vajsing med den ett bra tag så det kom ju inte som en chock.
Gubben blev så arg så han slängde ut den från bilen. Hahaha.
( jag tog upp den igen för den kan ju inte ligga i naturen o skräpa).


Nu sitter jag här o tjötar med Linda från Gbg på msn o Rhoxie ligger ute i skuggan på framsidan o kollar läget så alla grannar sköter sig som dem ska, haha. Gårdspolisen ;)
Om en dryg halvtimme så börjar mitt älskade Hem till gården, I just love it!
Sen ska jag spackla mig lite så jag ser mer levande än död ut o så är jag färdig tills gubben kommer hem.

Jag får inte glömma att titta efter sandaler till lilla Kevin idag med. Stackaren går med gympisar i denna hettan o några nya sandaler av sin far får han ju aldrig så då rycker tant Anso in, haha.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så go du är mot Kevin =)

2008-06-04 @ 13:18:24
Postat av: Ottilia

Va go du är! Både mot naturen å mot lilla Kevin.. Tror Tottalotta har blivit ett helgon.. Hihihii! Iaf har hon nog blivit lite mer vuxen ;-P

2008-06-04 @ 17:26:40
Postat av: Linda

oj våra gubbar e ju snuskigt lika :s

gullig du e mot den lille gossen :D

2008-06-04 @ 18:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback