Utamaning!



Blev utmanad av Hanna!


Regler:
Svara på frågorna om dig själv.
I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare.
Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta



1. Vad gjorde du för 10 år sen?

» praktiserade på Kitty Smycken.
» jag rökte! (usch).
» bodde hemma.


2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?

» Ut med voff (såklart).
» Diska en megadisk.
» Tvätta en massa tvätt.
» Laga mat.
» Mysa i soffan med en tidning o en dubbelnougat!


3. Godis jag gillar

» Dubbelnougat.
» Mörk choklad.
» Lösgodis.
» Pigall.


4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär

» Köpa ett stort hus. (mitt drömhus finns till salu nu, snyft).
» Betala gubbens lån samt mamma och Svennes skulder.
» Köpt en sprillans ny Chrysler till gubben.
» Tagit körkort.
» Köpt en finfin jänk.
» Tagit med min kusin o haft en heldag med shopping.


5.  Städer/orter som jag bott i

» Halmstad.
» Böjeryd.
» Rydöbruk.


Jag utmanar:

» Otta
» Myran

» Linda
» Frida
» Den mer som vill.



Kommentarer
Postat av: myran

nu har ja antagit utmaningen.. =p

2008-06-22 @ 20:24:17
URL: http://myra.blogg.se/
Postat av: Linda

japp jag får väl ta denna med, haha

2008-06-23 @ 14:03:15
URL: http://persson302.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback