Vind



Nu har jag precis tagit disken så det är gjort, puuh. Det är varmt idag med men det fläktar ju en del.
Jag brukar inte tycka om när det blåser men det är ju iaf gott för vovven så hon kan ligga ute.
Ska snart gå ut på baksidan o sätta mig med mina tidningar som kom idag, Hänt Extra o Amelia. Götte!
Sen kommer gubben hem från jobbet o snäll som han är så tar han med en räksallad hem till mig. Yammie :)

Skriver kanske senare.

(Jasas- ska anta din utmaning men det gick ju inte att kopiera texten, grr. Högerklickssyddat?)

Kommentarer
Postat av: Linda

snäll gubbe du har :D

2008-06-03 @ 14:47:51
Postat av: Jasas

Aaah jag har högerklicksskyddat men om du markerar texten och trycker Ctrl och C.. sen går tillbaka till ditt inlägg och trycker Ctrl V så får du den kopierad.. haha. Om du orkar :P

2008-06-03 @ 18:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback