Bygglov

Nu är visst klockan redan 22 så tiden har ju runnit iväg idag med, så gött.
Nu är det inte så jättelång tid kvar tills gubben kommer hem.
Har tittat på säsongens sista Bygglov o dem fick till det bra som alla andra gånger. Dem verkar vara ett redigt glatt o härligt gäng :)
Nästa vecka börjar Äntligen Hemma, wiiiho.
Jag fullkomligt älskar inredningsprogram ju!  That's me.

Åh så fina dem nya ljuslila blockljusen är, eller nya är dem väl inte för vi köpte dem förra året men har aldrig haft dem framme förrän nu. Haha.


                 




Inget bra på tv nu så vad ska jag fördriva tiden med tills gubbsi kommer hem?
Får väl bli att jag sitter här vid datorn, min bästa vän. Hah.
Har fan skavsår vid vänstra armbågen pga att jag alltid sätter upp armen brevid tangentbordet.
Ja jisses...

Mina auktioner på Tradera har börjat rulla igång vilket är skojigt. Men det finns fortfarande flera stycken som ingen budat på än, men det kommer nog.
Det är fina saker iaf o inget gammal skit som en del lägger ut. Urk.
Vem fan vill bjuda på ett par sandaler som är alldeles svarta i innersulan av personens svettiga fötter?!
Uuuäärk säger jag bara.

Imorn måste jag nog tvätta lite tror jag annars blir det bara en såndär jättehög igen. Som det ju faktiskt lätt blir när man inte har nån tvättmaskin i lägenheten.
Hatar vårat förbannade torkrum, eller vadå torkrum det blir ju aldrig torrt ju!
Och så luktar det gammal äcklig olja där inne eftersom pannan står i rummet precis brevid. Funny. Nej.
Är så trött på denna lägenheten o hyresvärden nu...
Vi har knappt nåt varmvatten heller pga en läcka. Men gör nåt åt den då för i helvete!!!

Baj baj!


Linda - ja vad kul att bo vägg i vägg med er :) Men det är la djävulskt hög hyra?

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe... fint du har det med ljus o allt... att ni inte söker en ny lya :D... min granne har sagt upp sin.. vi kan bo vägg i vägg... :D

2008-03-18 @ 22:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback