Fredag = öl och grogg

Wiiiiho det är friday. Thank God it's friday! Hähä...

Nu sitter jag här med sista koppen kaffe o ska sen vika in den sista tvätten , diska, laga food, duscha o göra mig i ordning.
Åh jag känner redan hur det suuuger i tarmen.. hihi. :P
Jag ska allt börja med några iskalla Falcon 5,2 %. Mumma eller vad?!
Ska bli skoj att träffa Anneli, Annie o Helen igen o kanske att Bella kommer inom med.
Det var evigheter sen jag festade med dem för fan.. bad bad.

Jäjä har inget mer att förtälja just nu så på återseende.


image21

Kommentarer
Postat av: Linda

din lilla göttegris :P

2008-03-28 @ 20:26:54
Postat av: Jasas

Hoppas ni har det kul :D

2008-03-28 @ 21:17:10
Postat av: Ottilia

Mmm.. En god drink i goda vänners lag hade ju inte suttit helt fel nu.. Har inte haft ett enda "schvung" i skallen sen nyår 06-07.. Stackars mej! Fatta att jag blir avis när jag läser sånt hära! ;-P

2008-04-05 @ 20:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback