Nervös!

Idag mina damer o herrar är jag lite nervös eftersom vi ska få ett besked efter kl 15. Hjälp!!!
Jag är iofs nästan helt bombsäker på att det kommer bli ett negativt sådant..
Men men...
Jag får återkomma om det senare, om jag nu inte blir helt jävla deppig.

Idag är jag fan astrött jag fattar ej varför?
Hatar att känna mig sån här. Nada orkeslust eller nåt :(
Inte ens kaffe hjälpte ju för fasen!
Jag måste nog inhandla nya järnisar för dem tog slut för ett par dar sedan. Ja så får det bli.

Nu kommer snart gubben hem från jobbet o då ska vi ut o spatsera lite med voffi tänkte jag. Det behöver hon nu. Hon har ju fasen nanat konstant sen 11 i förmiddags! Haha.
Skulle hoppa in i duschen innan men såg att vi inte har några rena badlakan kvar här hemma, hähä.
Tur jag hann se det innan jag hoppade in.. det blir till o ranta ner till tvättis sen o hämta hem nya rena så jag får min dusch. Måste ju vara ren för fan.

Ikväll ska jag ner till Halmstad på vårt klubbmöte, denna gången ska vi ha det hemma hos Helen :)
Vi får väl se vad vi kommer fram till !!!

På återseende gott folk !


image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback