Påsk

Då var det långfredag redan o det är vitt ute. Det kvittar mig faktiskt eftersom vi ändå inte ska göra nåt.
Planen var ju Jönköping på årets första cruising som i morgon men icke sa nicke (eller nån annan).
Tänk att få sitta i jänkaren med en öl i näven för att sedan gå över till en god groggis medans man cruisar. Ååååh.
Nåväl.. det får bli till en annan gång.


                                                                        image11

                                                                                         MUMMA !!!



Igår hade jag ingen bra dag alls så därav ingen blogg.. sorry.
Idag har vi varit nere i Halmstad hos mamma o Svenne o hämtat pengar, sen var vi inom på Maxi o handlade det nödvändigaste plus hundmat.
Sen var det raka vägen hem o sätta på kaffe. Gaaaaah.
Voffi fick mat o nytt vatten o det slukade hon på en gång, nu ligger hon o nanar lite.
Gubben har stuckit hem till en kompis för att hjälpa honom lite med hans jänk.
Och jag... jag ska strax börja med fooden.. blir bara stekt falis med potatismos idag det får duga.
Imorn blir det smarriga kåldolmar. Mmm... :P

På återseende gott folk !

                                                                                   


                                                                                     Glad Påsk !

                                                                       image12

Kommentarer
Postat av: Jasas

Falukorv med potatismos är HUR gott som helst juh! Inget 'bara' där inte :P

2008-03-22 @ 19:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback