1'a maj

Igår hade vi en trevlig Valborg med grillning o lite drickande. Dock så kände jag inte för att dricka så mycket så det blev bara 3 st starköl sen ville jag nana, hehe. Sagt o gjort..
Skönt att vakna upp utan att vara bakis ju. Jag orkar inte med det där livet längre, bara i lagom doser.
Sagt av före detta värsta supisten!

Idag så låg jag i sängen ända till kl 12 o det är ett under nu för tiden. Gubben var på möte med deras klubb o kom hem vid 13 tiden. Då satt vi bara o pratade lite o tittade på Ellen's talkshow.
Sen bestämde vi oss för att ha en synddag idag så vi åkte till Konsum o köpte lite lösgodis.
Jag ville haft naturgodis men jag kunde inte hitta nåt, hm..
Efter handlandet så åkte vi en liten tur i regnet jag gubben o Vofflan.
Hittade ett bra ställe mitt i skogen som vi stannade på o rastade Vofflan. Perfekt!
Just nu ligger dem två o nanar o jag sitter här o slötittar lite. Ska snart sätta mig i soffan istället, är jättetrött idag men det beror nog lite på vädret med. Tycker iofs att det är helt okej med regn idag (mysigt) men det är som ett tryck ute. Känns som att det skulle behövas lite åska.
Tog foto på ett gammalt gulligt mini hus när vi åkte hemåt.

  

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja jag är mer också för att mer umgås och dricka.. man klarar sig fint utan superiet (så kände jag innan jag blev med Mio). Så gulligt hus :D

2008-05-01 @ 20:26:42
URL: http://inken.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilket hus..Trollskt! Marcus blev frälst å ville bygga ett sånt.. Haha! Jag har oxå slagit av på de gamla supisttakterna.. De e bara för trevligt å vakna pigg å fräsch å utan bakfylleångerst.. Det är 1 år och 5 månader sen jag va fuller sist.. ;-P

2008-05-01 @ 22:55:26
Postat av: Linda

vi får spara oss till Holm :D jisses så gulligt. kan tänka mig att hyra det hahaha...

2008-05-02 @ 12:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback