Chokladkaka



Idag kommer min kusin o hennes barn hit på besök, wiiiiho!
Dem kommer nog när som skulle jag tro.. kom på att vi inte har nån fika eller nåt hemma. Hjälp!
Men så när jag öppnade skafferiet för att ta fram bröd så såg jag en sån där kakmix (haha) som man bara häller vatten i o sen in i ugnen. Den får duga, det blir chokladkaka. Kan ju alltid piffa upp den med lite kokos! Hahaha.

Jag har en sån grym huvudvärk idag o jag brukar ju aldrig ha ont i huvudet, hallå?!
Har inga värktabletter hemma så jag får snällt stå ut, hoppas på att det hjälper med lite kaffe sen.
Nu ska jag snart ut i solen o sätta mig o läsa min Vecko Revyn, Rhoxie sitter där ute o väntar på mig redan, hihi.

Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: Jasas

Sicka söta pojkar :)

2008-05-30 @ 14:46:59
URL: http://inken.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Såna där kakor e ju kanongoa.. Smarrigt!

2008-06-02 @ 22:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback