Duktiga jag!



Puh nu har jag varit en duktig kicka o vikt in all tvätt o det var inte lite vill jag lova. Haha. Har ju skjutit upp det i 2 dagar eller nåt sånt. Så jävla lat.
Sen när man väl gör det så går det så kvickt så. Hm...
Har plockat undan här med, jag hatar ju att ha saker på platser där dem inte ska vara. Ordning o reda måste det vara för att jag ska trivas.
 Passade på att rensa bland gubbens sockar med så nu har jag slängt alla omaka par. Där fanns ju en del om jag säger så.

Både jag o Rhoxie väntar på gubben ska komma hem från jobbet. Sista kvällen, yes! När han kommer hem så brukar vi alltid gå en promenad med Rhoxie o så lär det väl bli även denna gång. Ska steka två ägg till honom o bre några mackor så har han lite att äta när han kommer hem. För han är väl hungrig som vanligt..
Jävlar flugor som vägrar lämna mig! Grrr.

Kommentarer
Postat av: Linda

hmmm.. jag funderar på att anställa dig :D

jag har ju en hel del tvätt jag med :D

2008-05-23 @ 10:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback