En stor stark, tack!



Sitter här nu med en iskall starköl i ett av våra fina ölglas. Älskar ju glas i alla dess former, helst ska dem vara lite annorlunda. Hihi.
Blev mörkblå jeans, långt svart linne med spetskant längst ner o över det en tunn svart jacka med mörklila brodyr på
vänstra armen o även nere på vänstra fickan. Nice nice..
Tog mina nyaste stövletter som jag vann på Tradera med mitt högsta bud. Dem var ju dösköna!

Gubben o Rhoxie sitter ute på baksidan o filurar tillsammans, haha. Vi väntar på att hans jobbarkompis med tjej (?) som ska köra. Ska bli gött att få åka lite raggarbil ikväll. Känns som evigheter sen ju.
Det blir nog bara en tur in till Hylte eftersom det är festival där o det  är ju lika med enormt mycket folk o öltält. Gött!
Sen så är det Logen ikväll med så vem vet om vi hamnar där till slut.
Hoppas bara att jag inte blir bakis imorn. Ska försöka att ta det lugnt ikväll, hehe.



Skål på er!

 
None

Kommentarer
Postat av: frida

åh snyggt glas och det ser riktigt gott ut..tyvärr dricker jag ju inte öl:(...är en glas samlare själv ja..hihi

2008-05-24 @ 20:08:19
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Ottilia

Såå hääärligt de låter mä snygga kläder, tur med go-bilen, festival, öltält å folk.. Blir avis som få! ;-P

2008-05-25 @ 11:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback