Helgen



Det blev inte mycket av internet tid igår inte. Jag var lite bakis men framför allt väldigt trött.
I fredags så trillade jag in på några öl o sen blev det 3 groggar med strårom (80%) o cola. Hujedamej.
Det var bara jag, gubben o två andra killar som bor här på gården men gubben gick hem tidigare än mig som kom hemstapplandes vid 04.30 snåret. Hahaha.
Så kan det gå...

Igår gjorde vi inte mycket. Dock fick gubben för sig att han skulle ut o bränna fläsk så han tog Rhoxie o gick 1 mil.
Bort till Ramnås berget o sen rundan på berget (bara uppför o nerför) o sen hem igen. Han är inte klok..
Jag trodde han skulle ha ihjäl hunden ju. Hahaha.
Sen så satt vi mest i soffan o tittade på tv, åkte ut en sväng med..

Nu är dem ute o spatserar igen o jag som fortfarande är trött efter fredagen sitter här o latar mig.
Men imorn så ska jag såklart följa med.
Idag har vi grillat kycklingfiléer o potatispaket som innehåller tärnad nypotatis, olivloja, salt o peppar, vårlök o riven cheddarost över det. Allt i ett foliepaket o på grillen. MUMS!
Gjorde en vitlökssås till mig o en annan till gubben med chillisås i, den vart med supergod.

Nu mina kära vänner så ska jag sätta mig i soffan igen. Forsatt skön söndag önskar jag er!





Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill prata med Anso på msn juh :C

2008-05-18 @ 19:42:15
URL: http://inken.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Mmm.. Foliepaket är sååå gotteligott gott!! Sugen nu juhe! ;-D

2008-05-19 @ 23:58:43
Postat av: Linda

haha... vi e ju faktiskt rätt lika du o ja... pallar mer än våra gubbar som ska hem o sova... hihihi.. det e nog bra med stake i oss haha...

2008-05-23 @ 10:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback