Kabanoss



Idag är en sån där trötthets dag igen. Jag förstår inte detta...
Jag o Rhoxie satt ute på baksidan i flera timmar när husse var på jobbet. Så gött att sitta i solen o njuta med ett korsord. Hjärngympa är ju alltid bra,haha.
Eftersom vi har många träd där bak så finns det alltid skugga till Rhoxie med. Alldeles perfa!
Grannen satt också ute o jag fick hans Aftonbladet när han läst klart den. Så snällt :)
Rhoxie verkligen älskar honom, men så är ju hundar människokännare med!

Ikväll så har vi grillat karrékotlett o ätit nypotatis, gräddfil o gräslök till det. Mums säger jag bara.
Det blev över så gubben kan ta med sig till jobbet imorn så det var ju kanoners.Trodde först att vi (läs gubben) skulle äta upp allt, hih. Testade att grilla en varsin Kabanoss körv med. Gött!
Nu kom vi nästan precis hem från en skön kvällspromenad i en av alla skogar här. Att det fanns så många fina promenadstigar här trodde jag aldrig!
Nu har vi en hel del att välja mellan så tröttnar man inte på att gå o det tycker jag är jättebra.
Fast gå måste man ju göra vare sig man vill eller inte när man har en voffi, hihi.

Imorn ska gubben lämna in sin bil på verstaden i Torup eftersom hans sommardäck äntligen har kommit så nu ska dem sättas på med o han har ingen sån där grej som man kränger av dem från fälgen så lika bra att dem gör allt då. Kostade inget extra för att sätta fast hela hjulen så why the hell not.
Slipper gubben göra det sen ju..Han ska första komma hem o hämta mig o Rhoxie efter jobbet o sen åker vi med till Torup o lämnar in bilen o efter det är gjort så ska vi traska hem därifrån o det är en bit vill jag lova.
Ska bli så gött så!!!

Nu ska jag titta färdigt på Top Model o sen kommer Sex & the city. Wiiiiho!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, tänker på då du skriver 'husse'.. du ska se där hemma nu när jag ska prata med Daizi då säger jag 'var är pappa' och när jag ska prata med Mio 'var är husse' :P

2008-05-07 @ 22:00:50
URL: http://inken.blogg.se
Postat av: Ottilia

Nypotatis... Redan??? Fy va avis jag bliiiiiiiir!!!! Skrot för norrland å vintern som aldrig försvinner!!

2008-05-07 @ 23:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback