Kaffe



I morse när jag vaknade så fick jag nästan panik. Internet fungerade inte!!!
Jag försökte felsöka, reparera o lite till men nej den ville inte alls som jag ville.
Efter ett par timmar så tänkte jag stänga av datorn eftersom det ändå inte vill fungera men då hade det med anslutits här.
Lycka!

Igår kom vårt paket med kläder, gardiner o kuddfodral från Halens, wow. Gubben flög på paketet när vi kom hem o slet upp det som ett barn på julafton, haha. Vi var nöjda med nästan allt men ett par trekvarts jeans var way to big för mig så dem ska jag byta o gubben ska med byta ett par bralls.
Den fina turkosa tunikan som jag så gärna ville ha var också för stor, snyft. Men jag hittar säkert nåt annat.

Idag har vi varit i Hylte hemma hos Lis o druckit massa gott kaffe o tjattrat med henne o söta Celine.
Vi började göra våra flygblad om festen vi ska.. dem måste bli färdiga till helgen.
Men det blir dem nog.. eller dem SKA bli det. Sen är det bara att börja sätta upp dem lite överallt o även dela ut.
Kommer bli skoj att ha en tredje fest, vi börjar ju bli rutinerade nu. Hehe.

Imorn ska jag till Lis igen för att gå på kryddparty. Helen o hennes kusin ska köra inom Rydö o hämta upp mig.
Smidigt värre..

God natt!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Fasen så kul med fest :D Och vad härligt med kryddparty!!!!

2008-05-21 @ 23:20:38
URL: http://inken.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Va roligt mä paket!! Tror jag ska beställa lite så jag oxå får ett.. ;-)

2008-05-22 @ 22:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback