Lista no.1



Denna lista har jag tagit av Jasas - http://inken.blogg.se/


Namn: Ann-Sophie Elisabeth Thorén (lägg det på minnet,haha)
Ålder: 26 år.
Född: 27 februari 1982.
Bor: Rydöbruk, Halland
Uppvuxen: Halmstad/Hylte, Halland
Civilstatus: Sambo med min Favorit.
Utbildning/Yrke: nada. I'm a loser!
Jobb: arbetslös. Snyft.
Familj: mjo.
Vänner: Ja det har jag så klart! :D

Piercingar: Inte mer än tre hål i öronen, haft i ögonbrynet o i näsan. Hujedamej.
Tatueringar: Endast en lite tribal på halsen under örat. Men det kommer mera.. när tillfälle ges.
Hår: Vilket hår? Tappade en massa för några år sedan o det har fortfarande inte blivit helt bra än men är på väg.
Kropp: Ingen kropp jag är nöjd med iaf. Suck.
Stil: Den jag känner för, hihi.
Kläder: Jag är en redig jeans tjej så det blir oftast det med en tröja/tunika till. När det är varmt ute blir det trekvarts brallor. Gött.
Skor: Boots, stövletter, sneakers eller ballerina.
Smink: Stilrent med perfekt eyeliner, hah.
Smycken: Jag älskar smycken o har hur mycket som helst. Just nu är favoriten en stor musiknot i silver.
Äter helst: Kycklingsallad eller grillat kött med keso o grönsallad till.
Äter helst inte: Snabbmat eller sushi.
Musik: Jag har en väldigt bred musiksmak må jag säga. Allt från rockabilly till pop.

Intressen: Shopping (hehe), inredning, min hund, trädgården, jänkebilar.
Mobil: SonyEricsson S550i, den svarta.
Passioner: Tidningar, kaffe o långpromenader.
Shopping: Blir mest postorder eftersom det är tråkigt att ranta runt i affärerna i Halmstad. Annars Gekås!
Dricker: Kranvatten o kaffe. Dock inte tillsammans ;)
Röker: Kan hända att det blir nån festcigg men det är ytterst sällan.
Luktar: Evidence eller nån av Celine Dions parfymer.

Är: en tänkare som gärna försvinner i dagdrömmar men har ändå båda fötterna jävligt stadigt på jorden.
Behöver: Mina vänner!
Borde: Städa nu men neeeeej.
Gör: Just nu dricker jag kaffe o ska snart hämta tvätten. Lagom skoj.
Vill: Vila en stund för jag är jättetrött. Zzz..
Vägrar: Tillåta orättvisa i min umgängeskrets.
Överkommit: Min bitterhet.
Attityd: Hård utanpå men mjuk inuti. Är en "kommer med goda råd" tjej som också kan vara ärlig så det sårar.
Gillar: Livet!


image186

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tihi, kul med listor juh! :D

2008-05-12 @ 15:52:37
URL: http://inken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback