P4



Jaha så var det fredag igen då.
Här sitter jag o drygar mig, lyssnar på P4 o väntar på gubbens hemkomst men det lär väl dröja ett tag till tyvärr.
Rhoxie ligger på sin bädd inne i sovrummet o nanar.
Tycker det är konstigt väder idag. Ena minuten sol o andra minuten molnigt. Ska det börja regna så kan det lika gärna göra det nu.

Idag så finns det inget inplanerat mer än att vi måste handla lite när han kommer hem från sin farbror.
Blir väl att vi får åka till Hylte eftersom dem bara har öppet till kl 19 i Torup, o jag tror ju inte att han kommit hem
tills dess tyvärr. Snyft vad tråkigt.
Och imorn ska han jobba över 5.30 - 12. Buuuuää.
Men.. jag överlever nog.

Funderar på vad jag ska göra för mat idag, har tagit fram köttfärs. Men vad ska jag göra med den? Hm..
Biffar hade vi innan i veckan så det blir det inte iaf.
Är helt inne på dem där med keso o rivna morötter Hanna, hihi. Asgött!
Det blir nog fasen en helt vanlig köttfärssås idag med fullkorns spaghetti. Ja det blir bra o enkelt.

Åh vad jag vill hitta på nåt i sommar, åka iväg nånstans. Antingen bara jag, gubben o Rhoxie eller med några vänner.
Kanske en vecka i nån mysig stuga eller bara någon endags utflykt.
Har kollat efter stugor o jag hittade en perfekt på Bolmsö där man fick ta med vovven o även ta hand om 2 ponnys om man ville. Men den var ju bara ledig midsommar veckan. Typiskt.
Idag fick vi hem medlems tidningen från ICA o där var ju en massa bra erbjudanden om sommar äventyr till billigare pris.
Ibland lönar det sig att vara medlem, haha.
Jag blev sugen på Kolmården faktiskt. Tro det eller ej!

Nu ska jag slurpa i mig mitt sista kaffe o skicka ett sms till Helen.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Kolmården låter ju hur mysigt som helst! Ja elr hur är det gott med keso och rårivna morötter, M U M S !

2008-05-16 @ 18:23:46
URL: http://inken.blogg.se/
Postat av: Linda

ja det e tråkigt när dom ska jobba så länge... jag är så van vid det... men men det e ju bra att han får jobba över medans jag ligger i soffan o pillar navel och har sommarlov. haha... får ju inga stålisar ju :(

2008-05-23 @ 10:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback