Proppmätt



Nu har vi ätit o tagit hand om lilla Rhoxie lite. Hon har naggat sig en del o även kliat sig ett tag så nu kollade vi upp dem ställena som hon brukar nagga mest på o på ena benet är där ett sår.
Ska avvakta tills på onsdag o se om det blir nån förbättring, nu har vi sprayat på sårspray o smörjt in med salva.
Är så rädd för att hon ska ha fått rävskabb igen för här är ju så mycket rävar. Senast igår kväll såg vi en springa över vägen här. Alltså är dem nära vår tomt o det smittar så lätt. Fan.
Men det är bara att plinga veterinären på onsdag så får dem titta på det om det inte blivit bättre.
Dem har inte öppet imorn tyvärr.

Grytan jag gjorde blev superduper god. Smarrigt värre, hihi. Jag åt två stora portioner så nu är jag för mätt.
Brukar aldrig äta så mycket annars men det var redigt gött idag. Berömmer mig själv!
Hade nypotatis o kokta sommargrönsaker till. Yammie.
Imorn blir det nog kyckling o fullkornsris skulle jag tro.

Inget paket har det kommit än iaf. Jag gråter ju snart.. haha.
Nu ska vi visst till Torup säger gubben så baj så länge.

Kommentarer
Postat av: Jasas

SÅ gott det lät med gryta! Jag håller på å koka mig en majskolv jag, skrattar.

2008-05-19 @ 19:26:24
URL: http://inken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback