Sand mellan tårna



Jag har blivit kass på att blogga. Ja så är det.. jag känner inte för det o kan ju knappt formulera mig, haha.
Och nästan inga kommentarer heller så man blir ju inte precis peppad att fortsätta. Grr.

Igår var vi i Halmstad o handlade massa mat på ICA MAXI o det var trevligt, mycket folk dock.
Efter inhandlingen så körde vi hem Svenne (min styvpappa) o sen fortsatte vi vår handling på Willys i Flygstaden, hihi.
Man får ju inte missa ett bra erbjudande som kycklingfilé för 39:90 !!!

Idag har gubben varit o fixat med Oldsen, bytt nån jävla hjullager så nu är den frisk igen. Hahaha.
Har precis kommit efter en runda med gubbsi o vofflan. Vi var i Ibro så hon fick springa o bada den lilla tokan.
Är så där trött idag med, hatar detta. Skyller på mensen..
Ska tvinga in mig i duschen nu medans gubben vilar sen blir det att laga middag.

Baj baj!

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Men du e ju tokbra på å formulera dej å du får absolut aldrig sluta skriva.. Gillar verkligen å läsa din blogg, alltid nåt på G.. :-) Hur stå de till mä Svenne å mamma Karin nu för tiden? Allt ok?

2008-05-25 @ 11:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback