Shopaholic



Hej jag heter Anso och jag är en shopaholic. Haha.
Jag känner hur det redigt rycker i shopping musklerna. Åh jag har hittat gardiner, kuddfodral, krukor o bäddset på Jotex som jag vill ha. Gaaaaaaaaaaaah!
Varför skulle jag kika in på deras hemsida för?!

Sitter här o flaxar med armarna om vartannat eftersom det är 2 j*vla flugor som stör mig hela tiden.
Hanna kan jag låna flugmörderskan Daizi lite?
Jag hatar dem äckliga flugorna o alla andra insekter. Dem borde utrotas. Så det så!

Idag startade vi dagen med att vandra med Rhoxie på Ramnås berget, det har blivit både en vana o ett beroende.
Ett bra o positivt beroende.
Efter rundan så var det bara att åka hem o börja med middagen, blir ju en tidig sådan nu när det är gubbens eftermiddags vecka. Äter alltid runt 12 tiden.
När det är förmiddags veckan så äter vi runt 15 tiden. Fungerar bra för oss iaf.
Ikväll skulle dem visst äta pizza på hans jobb så han behövde ingen mat med sig. Jag fick resterna o dem har jag smaskat i mig nu, hih.
Kotlett i skogssvamp panna, färskpotatis o kokta grönsaker. Mums!

Imorn ska gubben till sin farbror igen o hjälpa till med den sista veden. Hoppas inte att solen ligger på lika mycket som sist bara. Som han fjällar i nacken nu, haha.
Jag hoppas på att han ska komma hem innan kvällen iaf så vi hinner göra nåt.. som att åka ut nånstans med Rhoxan så hon får springa.
Finns så få ställen som vi kan släppa henne på nu vid denna årstiden. Får ju inte släppa henne i skogen..
Det bästa är vid en sjö med sandstrand för där brukar det inte vara så många vilda djur.
Vi får väl se...

Ååååh vad jag hoppas på att vårt Halens paket kommer imorn!!

Nu ska jag svara på era frågor bland kommentarerna.

Ottilia - jag har ingen aning vad det är för blomma. Men kanske körsbärsblomma? Du ska ju veta sånt!
(kan du inte med skaffa dig en blogg?)

Frida -  Jag o några tjejer till har en klubb/förening som heter WestCoasts Pearls o det är vi i den klubben som håller på att anordna vår 3'e fest nu som ska äga rum den 13'e juni. En "raggarfest" kan man kalla det.
Och nej det var inte särskilt kallt i vattnet när vi badade. Solen hade värmt upp sjön bra.

Hemligheten kommer jag hålla just hemlig ett tag till. Den handlar inte om mig.

Kommentarer
Postat av: Hanna

S J Ä L V K L A R T får du låna Daizi - she's all yours :P Det är bra med sunda beroenden :D

2008-05-15 @ 18:46:38
URL: http://inken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hemligheten vill jag veta NU.. Haha, blir såååå nyfiken, de kryllar i hela kroppen.. Har funderat på de där mä egen blogg, har ju bdb men den e ju Nilmas.. De blir nog en blogg framöver ja!

2008-05-16 @ 00:09:27
Postat av: Ottilia

Gaaahhh!! Glömde mitt satans namn på kommentaren ovanför.. Bara strul när jag ska skriiiiva!!

2008-05-16 @ 00:11:36
Postat av: Linda

haha... ja det e farligt att sitta o tjöta med dig på msn.. man trillar ju lätt in på vissa sidor... eller smyga in på tradera :D

2008-05-23 @ 10:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback