Snart..



Nu är det inte alls lång tid kvar tills gubben kommer hem från jobbet. Wiiihoo!!!
Jag vet ju en lurvig sak på 4 ben som kommer studsa av glädje iaf o nej det är inte jag! :P
Har tittat på Äntligen Hemma o Desperate Housewifes som planerat dock missade jag slutet på det sistnämnda programmet. Suck för det.. men voffi var bajjig så det var bara att kuta ut.

Jag har varit duktig o förberett morgondagens middag ikväll igen, gjorde ju likadant igår. Så jävla smidigt så slipper vi stressa imorn o kan bara ta det lugnt o göra vad vi känner för innan han ska sticka till jobb.
På torsdag ska han få börja kl 18 så då behöver jag o Rhoxie bara vara ensamma ca 5 timmar, yes.
Vi kanske ska åka en snabbis till IKEA.. måste ha nåt skåp av nåt slag på toa. Blir ju tokig på det underskåpet vi har nu.
Det är så jädrans fuktigt där inne o vi har ingen list vid duschen så där är ju en mindre swimmingpool efter varje dusch.
Inte konstigt att färgen börjar flagna på underskåpet!!!
Vi får se om vi hittar nåt att ha på väggen istället, det räcker inte bara med det vi har över handfatet tyvärr.

Åååh det är Hässleholm cruisingen på lördag men jag kan antagligen inte följa med för vi har ingen som kan gå ut med Rhoxan, snyft. Gubbens jobbarkompis som också bor här på gården brukar annars vara snäll o hjälpa oss med det men nu är han ju utomlands så det går icke. Fasen med.
Men kommer jag inte iväg så ska jag hitta på nåt med Helen så jag klarar ju mig, haha. Hennes gubbe skulle visst på herrmiddag i Gbg ändå så det hade ju passat bra.
Vi får väl se hur det blir med allt..

Nu ska jag diska den lilla pyttedisk där är bara för att tiden ska gå snabbare, hihi.

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå cruising.. Förstår att du vill iväg på det.. :-)

2008-05-30 @ 00:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback