Vardag igen



Så nu var helgen över o det känns ganska bra med vardag igen. Tråkigt att det är gubbens eftermiddagsvecka på jobbet bara så nu är jag o hunden själva ända till 23.30. Snyft.
Känner mig fortfarande mör efter lördagens bravader, haha. Trött i hela kroppen o ont i benen har jag.
Det var trevligt i lördags, träffa massa massa folk på festivalen. Men shit vad polisen var på G alltså.
Inlandspolisen är fasen inte kloka nånstans o det finns knappt någon som tycker om dem här.
Dem kommer nog få det tufft i sommar... Rätt åt dem.
Bara för att man är polis till yrket så kan man inte bete sig hur som helst o speciellt inte utnyttja det. Suck.

Jag fattar inte varför folk inte kan ta vara på sina egna förhållanden istället för att lägga sig i andras.
Vad har någon annan för rätt att döma?!
Är Ni bättre än andra eller vad är det frågan om.. äckligaTorups bor är vad ni är. Slödder!!!

Förstår att dem flesta av er inte fattar nåt av det jag skrev om.. men det är bara att fråga om ni vill veta.

Stor kram till alla!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Ja polisen är inte kloka - dem tror att dem kan hålla på hur som helst bara för att dem råkar ha en polisbricka aka. poliskläder. Idioter! Som du skrev - rätt åt dem att de får det tufft!!!



Jag hoppas att vi kan dejta på msn senare <3

2008-05-26 @ 16:06:31
URL: http://inken.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Oj, nu blev jag som vanligt nyfiken.. :-) Fråga, fråga..

2008-05-26 @ 18:17:39
Postat av: Linda

va jisses stumpan e du ilsken ???

nu får du berätta för tant Linda :D

2008-05-26 @ 20:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback