Utmaning nr.4



Antog denna utmaning av Jasas! http://inken.blogg.se/

Vad kallas du?

Ann-Sophie, Anso, Gumman.
När fyller du år?
Den 27'e februari. (nu lägger ni det på minnet)
Vad händer i sommar?
Vi ska fixa i ordning det sista i trädgården så som staket m.m, grillkvällar i massvis, kanske en veckotripp nånstans o bo i mysig stuga, cruisingar.
Roande?
Just nu är dagen i allmänhet roande eftersom den börjat bra.
Störande?
Folk som måste hävda sig all the time.
Jobbar du?
Nej tyvärr så är jag arbetslös men förhoppningsvis inte så länge till.
Gillar du ditt jobb?
Vilket jobb? Haha.
Har du någon hemlighet?
Ja andras hemligheter har jag men ingen egen eftersom jag är en människa som säger det mesta om mig, like it or not.
Hur bor du?
I en tvåa med stor trädgård.
Vill du flytta?
Ja när tiden är rätt så vill jag flytta till ett hus någonstans. Måste vara stor trädgård o inte för tätt inpå grannar.
Klädsel?
Jeans, svart långt linne o en armygrön huvjacka.
Humör?
Hyffsat pigg, samlad o tänkande.
Musik:
Dem spelar nån låt på P4 nu.
Är du lycklig?
Det räcker med att jag säger JA!


JAG UTMANAR DEN SOM VILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback