Utmaning



Antog denna utmaning av Jasas:


För 5 år sedan... träffade jag Göran o mitt liv tog en positiv vändning efter min bästa väns självmord.
För 3 år sedan... bodde jag i Böjeryd med Göran o vi hade haft Rhoxie i ca 1 år.
För 1 år sedan... mådde jag dåligt  o mitt liv var en bergodalbana. Tog till saker jag aldrig mer kommer att svälja.
För 3 månader sedan... fyllde jag 26 år o längtade enormt till våren med ljusare kvällar.
Igår... var jag, gubben o Rhoxie vid en helmysig sjö o solade. Mys!
Imorgon... ska jag försöka att vara mer alert o nyttig.
Om ett år... ska jag ha ett jobb.
Och jag utmanar... Linda Persson, Frida o Ottilia.

Kommentarer
Postat av: Linda

jävlar i min låda... ska jag göra detta :S

2008-05-13 @ 12:14:12
Postat av: Ottilia

Oki, oki.. Hmm.. Gör den nog på lunar isf.. :-)

2008-05-13 @ 23:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback