50 jävla frågor!

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? Oj jag har visst bara 78 kr kvar men jag har ju gratis sms så det är lugnt.
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nej jag har inte velat ha några eftersom gubben känt sig krasslig och jag vill inte bli sjuk!
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Med Lis när vi jobbade och så nu med gubben och Vofflan.
4. Hur lång är du? 1.67.
5. Vilken är den senaste filmen du sett?  Underbara älskade tror jag att vi såg sist.
6. Hur löd ditt senaste sms? 'Klarade mig. :)'
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vad man vill men att sms'a är alltid kul.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dem bodde nog bara ihop en väldigt kort stund.
9. När såg du senast din mamma? Några veckor sen.
10. Icke godkänt i något ämne? Ja men jag kommer inte ihåg vilket. Jag var ju aldrig i skolan, haha.
11. Mvg i något? Nej bara VG.
12. När vaknade du idag? 07:01 för att vara exakt.
13. Vilken är din favoritplats? Ute på altanen på sommarkvällarna. Mys!
14. Vilken plats föredrar du minst? Tvätt (äckel) stugan.
16. Hur stor är din säng? 180x200.
17. Vad sover du i? I en stor t-shirt och trosor.
18. Hur många kuddar har du i sängen? Vi har 4 st i sängen men jag sover bara med 1.
19. Var har du bott/bor? Hos mamma och styvfar i Fyllinge (Halmstad), på Linehed i först lyan (Halmstad), i Böjeryd hos mitt ex, hos en vän som heter Sabina i Hylte, hos Lis i Hylte och så nu då med sambon i Rydö.
20. Tycker du om kinamat? Ja jag älskar det! MUMMA!
21. Tycker du om kaffe? Jajamensan!
22. Vad dricker du helst till frukost? Kaffe med pyttelite mjölk i för magens skull.
23. Kan du spela poker? Nej det är jag inte ens intresserad av.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Ja men ingen som jag umgås med.
25. Vill du ha barn? Ja jag tror det.
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite tyska, pyttelite finska och juggo.
27. Har du någonsin åkt ambulans? Yes när jag bröt mitt ben.
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Sjön ;)
29. Vad spenderar du helst pengar på? Inredningssaker och tidningar.
30. Äger du dyrbara smycken? Japp har ärvt från min kära mormor och så har jag ju några dyrare klockor och Pilgrim halsband.
31. Kan du rulla med tungan? Hur fan gör man då?!
32. Vem är den roligaste människan du känner? Det finns många och det beror helt på humör och situation. Men dem enda som jag kan asgarva med genom skärmen är ju Jasas och Linda.
33. Vad har du för ringsignal? Come on in med Eva Eastwood.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Det vet jag faktiskt inte men jag antar att mamma har sparat nåt.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En fin pläd.
36. Kan du byta olja på bilen? Yes!
37. Vilken var den senaste boken du läste? Oj låt mig tänka.. hm. Det var nog Brunstkalendern som är skriven av Emma Hamberg. BRA!!
38. Dansar du i bilen? Haha, ja det har väl hänt att man rört på sig lite nångång.
39. När var du i kyrkan senast? På Theo's dop.
40. Hur många hål har du i öronen? Fyra i höger och ett i vänster.
41. Har du någon piercing? Nej den tog jag bort för längesen.
42. Har du någon tatuering? Ja men bara en än så länge. Vet precis var och vad jag vill ha next time.
43. Har du provat droger? Droger finns ju i många olika format så som kaffe tex. Men om det menas narkotika så ja.
44. Röka eller snusa? Har rökt med slutat, kan hända att det blir nån cigg när man festar.
45. När blev du av med oskulden? Det kommer jag fan inte ens ihåg. Många år sen iaf.
46. Har du pojkvän/flickvän? Ja en sambo.
47. Har du ett bra sexliv? Hahaha. Just nu är jag i en off-period. Orka! ;)
48. Vad är ditt  mobil nummer? Vill du ha det så är det bara att fråga.
49. Vad ska du göra ikväll? Titta på tv antar jag.
50. Har du några syskon? Jag hade en halvbror men han har kört ihjäl sig. Smarto.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Hahaha, gillar rubriken! :D Sköna svar!

2008-11-14 @ 20:24:15
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Jasas

Jaaa, saknar att msn:a med dig (även om det bara var härom dagen) :P

2008-11-16 @ 09:26:34
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback