Jävla grannar!


Utlänningarna som bor här på gården har haft värsta festen sen i 17 tiden. Och med fest menar jag musik på högsta nivån, altandörren öppen och alla springer ut och in. Dem klappar händerna och vrålar som bara blattar kan göra.
Ungjävlarna kacklar och för ett himla liv här ute. Kan man bli mer än tokig?!
Jag brukar aldrig störa mig på mina grannar men nu har det fan gått för långt, Lite jävla respekt kan man väl för fan ha för sina grannar, eller? Visst ha gärna musik på men stäng dörren!!!
Hoppas bara att jag lyckas somna sen så jag inte känner mig som en zombie i morgon bitti.
Jaja.. nu har jag fått beklaga mig lite, haha. Ska fortsätta titta på Nytt Läge sen blir det sängen.
Zzz...

Kommentarer
Postat av: Jenni

Fan vad dålig stil, det är ju ändå bara torsdag. Och du går ju upp sådär mega tidigt, man får ju visa respekt! Hoppas dom slutat nu så du kan sussa sött!

2008-11-13 @ 22:35:57
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: frida

ååå vad störande. ska du jobba imorgon oxå? det är inte månfa som vet vad respekt är spec när det handlar om grannar

2008-11-13 @ 22:42:25
URL: http://frudernmar.blogg.se/
Postat av: Jasas

Hoppas du kunde somna och någon kom och bankade ner alla (hahahahaha). Tattare!!!! Nästa gång så får du ringa mig så får jag komma och hjälpa dig, mohahha!

2008-11-14 @ 08:28:36
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Ursinnig Tottalotta.. Då är de bara å lägga benen på ryggen om man inte vill veta att man lever.. :-D Stackars respektlösa jävlar!! De borde ju veta bättre!!

2008-11-14 @ 13:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback