Ett försök till!

 
Jasas - Tack för tumhållningen (vilket ord,haha)! Så gött det måste vara att inte bli påverkad av vädret.

Linda - Det blev ingen drink men jag tänkte på dig ändå, hahaha.

Jenni - Tack för att du håller tummarna! Tända ljus är jätte mysigt men inte mitt på dagen. Då vill jag ha vanligt dagsljus, idag är det så där mörkt igen. Snyft!.

Ottilia - Du kan sluta gråta nu för jag skriver ju, hehe. Tycker du med ska få tummarna ur röva och börja blogga igen! Saknar ju dina inlägg.

Frida - Tack för din fina kommentar om graven! :)


Nu får vi allt hoppas att det går att publicera skiten denna gången annars kommer jag att bli flint vill jag lova!

Helgen var lugnare än lugnast och det var så gottigt så. Det behövdes verkligen en vit helg eftersom vi festat 2 helger i rad innan. Jag orkar inte med samma tempo som förr då man kunde supa konstant. Usch!
Idag är det då måndag igen och jag är ledig som vanligt vilket är gott som fanken, men det är ganska tråkigt eftersom gubben jobbar sin eftermiddags vecka. Jag hatar den veckan!!!
Men jag ska väl inte klaga nu när läget är som det är, vi vet ju inte om han har jobbet kvar så länge till ju.
Blir han en av dem som sparkas (eller varslas som det så fint heter) så ska jag spränga hela Mefa har jag bestämt, haha. Så nu vet ni det.

Äääh nu tappade jag bort mig om vad jag skulle skriva så jag säger hej då så länge!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Ja det har du ju all rätt att göra - spränga skiten! Jag håller verkligen tummarna för att han inte slipper att 'varslas' - så j-a korkat ord egentligen - är det en finare benämning på att få sparken? Haha.. korkat!

2008-10-13 @ 16:30:29
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Jasas

Tycker förresten inte det blir riktigt ljust idag! Bara halvgrått.. lider med er som berörs av vädret iaf!

2008-10-13 @ 16:30:55
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: frida

usch vad jobbigt att inte veta hur det blir. men självklart ska vi hoppas att allt ordnar sig och att din gubba får vara kvar på sitt jobb. så som de övriga bloggläsarna så håller jag mina tummar för er och han.

2008-10-13 @ 17:43:54
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Ottilia

Hark, hark.. Äntligen! Jag höll på å bli helt vätskebrist-galen av alla tårar.. ;-P



Fy va tråkigt!! Ja, spräng skiten i miljarder bitar!! Haha!! De är de värda.. I varsle-arslet på dom!! Haha!!



Gött mä lugn helg, de har jag oxå haft.. Fast jag skulle behöva en redig fjortisfylla i goda människors (typ dej) sällskap.. Tror man skulle må bättre då faktiskt å få slappna av lite.. :-)

2008-10-13 @ 20:02:14
Postat av: Anonym

Hahaha flint hahaha.. det kan jag inte släppa nu... fasen va roligt... jaja, jag är över trött :)

2008-10-13 @ 22:10:12
Postat av: Linda

Jag håller tummarna för Gertrud att han får behålla jobbet !!!

2008-10-13 @ 22:11:44
URL: http://linda81.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback