Lördag!


Jaha så är det redan lördag och därmed helg igen, denna veckan har gått väldigt fort men ändå inte. Haha. Hur går det ihop?! Har ju mått ganska så kasst i början av veckan men det gav med sig sen som tur är. Har inte varit sjuk på flera år så då behöver jag inte bli det nu heller tycker jag. Men fy så seg och trött jag har varit hela veckan!!
Tycker det är riktigt jobbigt att vara så jädrans slö så man knappt orkar göra nåt. Har ju i alla fall varit smart så jag har gjort allt som ska göras direkt efter jobbet innan jag sätter mig ner och kopplar av för annars hade det varit helt kört.
Men jag tror inte att grannen var så glad när jag dammsugade halv åtta på morgonen häromdagen, hahahaha.

Jag har inget emot lite regn och rusk men måste det vara så förbannat mörkt, det gillar jag inte. Jag blir bara seg och trött av det. Jag tror jag få införskaffa mig en ljusterapi lampa så jag är pigg och alert såna här mörka dagar.
Gubben ligger och vilar nu eftersom han knappt sovit nåt i natt stackaren. Det blev ju inte bättre av att han läste i Hallandsposten i morse om att det ska varslas fastanställda på hans jobb. Skitskoj verkligen.. SUCK!
Så nu vet vi inte alls hur det blir...

Folk vill att vi ska dricka drinkar ikväll men jag vet fan inte hur vi ska göra. Får väl se vad gubben säger sen när han vaknat.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Visst är det tråkigt när det är så mörkt, även om det är mysigt med ljus blir man så lätt slö.



Usch då, inte kul för gubben din... Håller tummarna för att det ska gå bra!

2008-10-11 @ 14:59:57
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Linda

klart som fasen Anso..Tänk på mig o ta dig en redig drink :)

2008-10-11 @ 20:02:35
URL: http://linda81.bloggsida.se
Postat av: Jasas

Men fy vad räligt för Gert! Hoppas han får stanna! Konstigt att dem inte fått höra något om det själva. Usch, håller verkligen tummarna för att det inte gäller honom.



Jag och mamma diskutera mörker härom dagen. Har nog 'ärvt' av henne att må bra av mörker. Älskar det och tycker det är skitmysigt, men gillar ljusa dagar också. Så jag mår bra av vilket som.

2008-10-11 @ 21:11:13
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: frida

tack för alla kommenterar :D

ja det är super kul att shoppa i affärer och inte via internet. ska bli mera shopping till löning. både kläder och ikea :D

2008-10-12 @ 13:24:11
URL: http://mammafrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback