Äntligen fredag!


Ottilia - Skulle man fått hem den på posten så hade jag nog beställt den nu, haha. Men det får vänta.. kommer när det kommer. ;)

Jasas - Jag orkade knappt sitta här igår. Jag bara sov och sov, helt skummo. Jaa vi får ta en julamiddag med grogg som efterrätt i mellandagarna, hahaha. Böna kan få en skål med massa nötter :P

Frida - Ja några tomtar brukar vi ha framme. Gärna tomtar i lite modernare stil. Det hör ju julen till, hehe.


Idag så är jag inte fullt lika trött som jag var igår. Fy fan vilken dag det var igår alltså, usch. Jag kände mig inte alls kry och var helt hängig och ville bara sova och det gjorde jag med ska jag säga. Det var först framåt kvällen som jag vaknade hyffsat till liv så jag kunde se på Idol, Lyxfällan och Hells Kitchen. Sen blev det att läsa lite i sängen och sen snarkade jag igen, haha. Sov ända till kl 7 i morse och det var så gött så gött. Sen var det bara att studsa upp och tvätta av sig och ta på sig kläder (ville inte jobba naken) och gå ut till Lis som kom och hämtade mig. Hade bara en fabrik att städa idag så det var ju hur lugnt som helst och så fick vi frukost efter som alltid på fredagar. Mums!

Efter städet så åkte jag med henne till veterinären med lilla valpen Valle som skulle vaccineras och chipmärkas.
Det gick hur bra som helst och han var så duktig så. Åh han är så fin den hunden, skulle verkligen vilja ha honom. Haha.
Snart ska vi förhoppningsvis åka ner till Halmstad så vi kommer hem någongång igen. Hatar att flänga runt överallt när man inte känner för det. Suuuck. Men det är bara att le och vara glad.
Börjar känna av att jag är lite seg nu så det är väl bäst att hinka kaffe innan vi åker. Kanske att det blir nån öl/grogg ikväll, vi får se. I morgon ska vi i alla fall till farmor på middag kl 17.



Kommentarer
Postat av: Jasas

Vad är det för valp Lis har? :D Ha en bra fredag själv! (gott att sova så mö ju). KRAM - och Du - groggen låter finfint ;)

2008-09-19 @ 14:38:49
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Linda

jaså har du vart så hängig ??

Du får ha en bra helg för det ska jag ha...

Med stureplan : ) moihihi

2008-09-19 @ 18:50:12
URL: http://linda81.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback