Fredag!


Jiiho äntligen så var det fredag och nice väder är det med, hoppas det håller i sig i hela helgen. Har precis druckit en energidricka så jag ska hålla mig vaken men det tror jag nog att jag ska göra för jag känner mig inte särskilt trött i huvudet och det är ju huvudsaken. Haha som jag fick till det nu då! ;)
Tänkte snart dammsuga och damma och sen blir det till att skutta in i duschen så jag blir ren tills ikväll. Gubben är just nu i Hässleholm men dem skulle visst åka hemåt nu som tur är. Ikväll blir det nog att jag tar några öl och groggar och det ska bli gott som fasen. Har längtat efter det nästan hela veckan, så störd jag är.
Men vi har ju faktiskt tagit det lugnt i 2 helger så nu börjar det krypa i mig!!
Pallar inte skriva mera för jag har då fan inget att berätta om.

Vad gör ni i helgen?

Kommentarer
Postat av: Jasas

Jag och Björn ska dela på en flaska vin ikväll :) Mums! Böna fick ju dricka vin själv förra helgen då jag vart så förkyld. Det är vad vi har planerat änsålänge!!

2008-09-26 @ 15:57:18
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Jenni

Baaara jobba, och simskola på söndag eftermiddag, men det är ju lite som att jobba också, haha.

2008-09-26 @ 21:11:32
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Linda

gött.... : )

2008-09-27 @ 12:39:38
URL: http://linda81.bloggsida.se
Postat av: Ottilia

Hmm.. Va gjorde jag i helgen?? Ja, just.. Vi rev en vägg å stökade vidare i renoveringen.. Äntligen! Å så va vi å fikade hos Nilmas farmor å farfar som alltid på helgen.. :-)



Blir sugen som få på nån liten goe-fylla när jag läser om dina bravader.. Hihi!!

2008-10-02 @ 23:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback