Måndag igen!



Linda - Vem av alla menar du? Haha.


Idag är jag lite seg känner jag men det hör väl till på en måndag när man festat i helgen. Tur att jag inte var bakis igår i alla fall. Men gubben var det lite si så sådär med, hehe. Den jäveln tog ju sönder sina nya fina jeans i lördags när han gled på knäna utomhus. Grrr! Det blir verkligen inga nya byxor för honom utan han får snällt laga dem bäst han kan.
Men han har ont i sitt knä och det är så rätt mot honom så. Det var en som tog strypgrepp på honom i lördags med så Lis fick bända upp fingrarna på honom medans gubben kippade efter andan. Fan det finns verkligen gott om idioter!
Nu ser man märken efter tre fingrar på hans hals.

  



Kommentarer
Postat av: Linda

Han som jag trode va din gubbe fösta, hahaha !!!

Nä fy fan, vad va det för en människa då ??

Det va inga dåliga märken på halsen där...

Åh det på knät måste ju svida :s

2008-09-08 @ 13:42:37
URL: http://linda81.bloggsida.se
Postat av: Hanna

Skriver som jag gjorde på msn - DET ÄR INTE KLOKT!



Och knä't får han skylla sig själv om :P

2008-09-08 @ 13:51:56
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: frida

usch vad läskigt! människor är inte kloka. såret på knät ser inte så najs ut det hellet...varför skulle han glida på knät???var det med mening han gled eller olyckshändelse?

2008-09-08 @ 14:24:37
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Ottilia

Huvva va lääääskigt mä strypgrepp!! Kan tänka att du blev lagom galen då..?

2008-09-12 @ 20:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback