Nu är jag seg!



Jag sov i ca 4 timmar i natt men jag visste ju att det skulle bli så, så det är skitsamma och jag kom ju upp i vilket fall som helst. Men nu börjar jag känna av det och är hur seg i huvudet som helst. Får nog bli en liten sväng till soffan om en stund, hehe. Kan ju få vila liiite i alla fall :P
Har haft en kanonbra dag hitills och får väl hoppas på att den fortsätter så. Lite regn nu och det hade varit pricken över i:et.
Har beställt lite julklappar från Världsnaturfonden idag, känns jättebra att kunna bidra med lite pengar samtidigt som man fått köpt lite klappar. Beställde 2 st handmålade ljuslyktor med mysigt jul motiv, gammaldags karameller och kolor, ljus och mörka choklad plattor med panda huvudet på och en Carl Larsson almenacka. Allt för ca 380 kr. Perfekt!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Ja du får allt ta å vila opp dig :)



Bra grej det där med julisarna!

2008-09-16 @ 15:24:05
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Shiiit!! Har du redan börjat bunkra upp inför julen?? Hmm.. Jag skänkte det en tanke häromdan å tyckte jag var guld värd för att jag kommit så långt.. Haha!! Men de ä ju kanonbra å va ute i god tid.. Nu blev jag lite peppad till å fortsätta med min tankevarksamhet å kanske komma igång handlingsmässigt.. Tack Tottalotta!! <3 Du är bäst!

2008-09-16 @ 23:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback