Tjoho!



Idag är det en sån dag då det inte händer allt för mycket. Synd bara att det inte kommer nåt bra på tv'n ikväll. Jag har snart löst alla korsord i min korsordstidning med så vad göra? Hm...
Ska försöka komma i säng hyffsat tidigt ikväll eftersom jag ska upp tidigt i morgon o jobba, men jag kommer säkert inte somna förrän gubben kommer hem och han slutar ju 23:30. Haha. Så typiskt mig!

Vi har inte haft något vatten alls idag 8 - 15, skitskoj verkligen. Hade varit grymt snällt om dem säger till att det ska vara avstängt så man kan fylla några flaskor med vatten så man klarar sig. Hade tänkt göra mos till falukorven idag men det sket sig ju, tur vi hade kvar stuvade makaroner sen igår så gubben fick i sig lite mat innan jobbet.
Om allt går som det ska så ska vi ha tillbaka vårt varmvatten på torsdag eller fredag men det tror jag inte på förrän jag känner det i kranen.

Lite bilder från vår promenix på hemmaplan idag. Ser inte det svarta huset lite spooky ut? ;)

    

Kommentarer
Postat av: Jasas

Fan vad sjukt att dem inte sagt till att dem ska stänga av vattnet HELT - precis som om det inte räcker att ni inte har varmvatten liksom.. HOPPAS att det kommer på torsdag elr fredag då, hade ju varit gott om ni får det till helgen liksom, så fort som möjligt!!



Jo det ser väldigt spökligt ut, hua!!!

2008-09-15 @ 19:34:37
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Hur klarade du dej utan vatten?? Inte ens kaffe då ju.. Svin är va de är!!



Tror jag aldrig sett ett svart hus innan.. Vackert tycker jag nog allt.. Haha!! Men svart är ju favvofärgen här.. ;-P

2008-09-15 @ 21:12:12
Postat av: Jenni

Fan vad tröttsamt med vattnet, hoppas dom skyndar på lite då, eller att dom iaf håller vad dom säger!

2008-09-16 @ 09:25:16
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: frida

hittade dem på jotex :)

2008-09-16 @ 13:25:00
URL: http://mammafrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback