Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Frida.

Fem saker i min frys: Blandfärs, grönsaker, fläskfilé, fiskburgare och kotletter.
Fem saker i min väska: använder ingen väska men det jag brukar ha med mig är: mobil, nycklar, pengar och lypsyl.
Fem saker i min garderob: Huvjackor, jeans, underkläder, linnen och tröjor.
Fem saker i min bil: (Gubbens bil) cd-skivor, papper, isskrapa, hundhår och Rhoxans borste.
Fem saker i mitt badrum: Parfymer, smink, tandborstar, tandkräm och handdukar.
Fem saker i mitt kylskåp: Mjölk, pålägg, grönsaker, matgrädde och coca cola till ikväll.


Utmanar:  Hanna , Linda , Jenni och Ottilia .

Kommentarer
Postat av: Jasasen

Bli're fest ikväll? ;D

2008-09-20 @ 14:51:03
Postat av: Jenni

Antar utmaningen direkt! :D

2008-09-20 @ 15:41:08
URL: http://jeinyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback