Jag är en usling...

...på att blogga! I'm so sorry folks!

Vi har haft en lugn och härlig helg och igår tittade vi först på Melodifestivalen och sen på en skräckis som heter When a stranger calls. Den var faktiskt helt okej!! Jag satt på helspänn under hela filmen, finna ju inget värre än den där känslan av att vara jagad.
Men Melodifestivalen kan ju hoppa åt helvete rent ut sagt. Det är ju en skam för Sverige att ens visa detta!
När Maja Gullstrand kom ut på scen så gick jag från vardagsrummet. Jag kan verkligen inte med henne!!!!!
Nog om det nu för nu ska vi åka till Jutudden med kära Rhoxie så att hon får springa av sig i snön.

Kommentarer
Postat av: Marina

ah ja melodifestivalen har gjort sitt i rutan känns det som.. vill ha tillbaka som det var förr .. EN kväll och så eurovison då..



Ha en bra dag!

2009-02-22 @ 11:21:47
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Jenni

Men då blir det ju extra bra, när du väl bloggar vettu ;) Inte för att man klagar om det kom tätare men aahh, du kanske förstår vad jag menar? :p

Jag tycker Melodifestivalen börjar bli pinsam nu. Ingen låt igår som var bra, eller värd att skicka i alla fall. Nina och Heat är dom enda jag tror på. Nu får vi ta fram nåt bättre under dom resterande delfinarlerna annars kan vi skita i hela grejer i år, tycker jag!

2009-02-22 @ 11:26:41
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Jasas

Ja nu får du fan skärpa dig :P Men kul att du bloggat iaf :D

2009-02-22 @ 12:08:32
URL: http://jasas.se
Postat av: Louise

Är "When a stranger calls" en psykologisk skräck? Blev nyfiken, titeln verkar liksom ok? :P



Roligt när du väl bloggar! :D Kan du inte blogga mer? Även om du bara skriver att "idag var jag på toaletten" så blir vi glada :)

2009-02-22 @ 15:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback