Är jag mobilberoende?




Så fort du ser det här är du utmanad!


Vart ligger din telefon när du sover? Den ligger på mitt nattygsbord eftersom jag använder den som väckarklocka.
Har du nånsin lämnat mobilen hemma för att det är slut på batteri? Ja vad ska jag med en död mobil till?
Hur känns det när du inte har din telefon på dig? Det beror helt på vad jag gör. Är jag ute och festar så vill jag gärna ha med mig mobilen ifall det händer nåt eller om man kommer bort från varandra. Likadant om vi är på Gekås eller nåt sånt. Men annars så klarar jag mig utmärkt utan!
Får du någon gång höra att du är en telefonälskare? Ja förr så bippade jag ju på mina mobiler hela tiden, haha. Nu är det inte lika aktuellt längre.
Hur många sms har du skickat sen du fick telefonen och hur länge har du haft den? Tusentals sms! Har haft den i ett halvår kanske.
Hur många telefoner har du haft det senaste året? 2 stycken.
Bir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? Nej verkligen inte!
Vad står de i de 2e sms:et i din inkorg? Det är alldeles för långt för att jag ska orka skriva det här.
Vad står de i de senaste skickade sms:et? Jag raderar dem direkt så där finns inget. Ordning och reda även i mobilen, hehe.
Vem är överst listan över missade samtal? Linda Midutzski.
Vem är 6a på listan med mottagna samtal? Vicy.
Vem är 2a på listan över uppringda nummer? Svenne, min styvfar.
Vad har du som bakgrunds bild? Ett silvrigt Playboybunny huvud, hahaha.
Hur mkt batteri har du? 67 %.
Vem är 8 på din kontakt lista? Anne.
Vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? Min gubbe.
Vem är den första på bokstaven "a" i din kontakt lista? Alexandra.
Vad heter din mobil, som bluethooth namn? Foxisen.
Den bästa låten på din mobil? Amen med Kid Rock. Tröttnar aldrig på den.
Den sämsta låten på din mobil? Det vet jag inte, har hur många låtar som helst.
Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen? Mormors grav.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Du har en award att hämta hos mig ;D

2009-01-08 @ 13:07:02
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback