Fläckfritt!


Ottilia - Suck för att hålla på och jamsa med AF! Man får fan inga jobb genom dem ändå, idioterna. Haha. Men jag håller mina tummar för att det ska gå bra för dig! Och du... snälla börja blogga snart vi saknar ju dina inlägg! Thihi.

Jasas - Åh vad kul med besök, hihi. Snart vill jag med komma till dig och hälsa på, så det så. Jag skojade inte om putsningen, hihi. Men det har du nog redan sett i din blogg vid det här laget.

Myran - KRYA PÅ DIG!

Linda - Karatefylla vill jag ha tack, haha. Ska jag putsa innan eller efter groggen? HAHA.

Chathrine - Det är gött som fasen med té! Lösvikt ska det vara annars kan det kvitta, hehe. Jag är ju en kaffekärring annars men har faktiskt försökt att övergå mer och mer till té. Känns en aning mer hälsosamt!


Nu har jag varit hemma i en och en halv timme och har hunnit vara ute med Rhoxie två gånger som för övrigt vägrar bajsa. Knäppo dog! Sen så har jag mejlat några viktiga mejl och ätit en sen frulle. Gött!
Köpte med mig nybakt ciabatta hem och så drack jag mitt Himlagott té till det. Alldeles perfekt!
Så nu är jag mätt och glader, hihi. Snart börjar mitt program och vilket det är borde väl ni veta vid detta laget eller?
Jaaaa det är Hem till gården som gäller. I love it!
Hade jag kunnat så hade jag skuttat in i tv-rutan och levt där i Emmerdale. Hade börjat min första minut på puben såklart. Linda hänger du med  mig eller?!

Fan vad det är gött att vi kommit ikapp oss med all fönsterputs nu. Nu är det fläckfritt på hela Storgatan, haha. Som vi putsat, oh boy. Men det är rätt skoj faktiskt!
I morgon blir det mera jobb och efter fabrikerna så ska vi till en kund  som har en stor herrgård, vi brukar vara där varannan vecka och städa och hon är så snäll. Hon bjuder alltid på frukost eller fika och vi brukar sitta i en halvtimme och tjöta och det får vi betalt för. Så ska det vara!!
Inga märkvärdigheter där inte. Dem har gott om pengar men rantar runt i sina gamla trasor för det, haha. Nu får jag slita mig härifrån. Jag kanske återkommer.. vem vet.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Skönt med människor med fötterna på jorden och inte tror sig vara så mycket mer än alla andra bara för att dom har pengar :)

2009-01-27 @ 11:42:36
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Myran

de är sån stor skillnad o sätda hos bra folk o dåligt folk..!

2009-01-27 @ 13:00:55
URL: http://myra.blogg.se/
Postat av: Linda

Klart jag hänger på :)

hahaha!!



Sorry min msn sparkade ut mig sen fick jag bara felmeddelande.. mufflon msn morr !!

2009-01-27 @ 14:52:36
URL: http://personligapersson.blogg.se/
Postat av: chathrine

fast..vanligt svart té och kaffe är egentligen lika ohälsosamt.:P Lösvikt är godast ja, men jag brukar köpa pyramidtéet med - det är stor skillnad på det och "platta" påsar. Lagerhaus köper jag dem flesta annars, de har så goda.

Kom hit o putsa fönster medans du är igång..hehe

2009-01-27 @ 19:37:40
URL: http://snovit.wordpress.com
Postat av: Marina

vad gött med jobbet- så ska det vara ja hehe!

2009-01-27 @ 19:40:46
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Ottilia

Ja, jag verkligen ogillar AF.. Pressar en att söka jobb på ställen man aldrig nånsin skulle passa på bara för att.. Helt verkningslöst både för mej och för stackarna som måste sprätta/klicka upp mitt hopsnickrade brev bara för att inse att det är slöseri med tid. Ja ja..



Joo.. De ska bli blogg.. Hade tänkt den här veckan men idag blev det grillning och tänkt pimpelfiskning (ingen av oss hade isborr.. Grr..) ute på vår lilla tjärn.. Sen blev de kort om tid.. :-)



Kan ju börja blogga här istället så låååångt som jag skriver!! HAHA!!

2009-01-27 @ 22:32:42
Postat av: Jasas.se

Nu har du ju varit här på besök idag <3

2009-01-28 @ 21:07:05
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback