Sol!


Ottilia - det är bara att skicka iväg ett litet mejl om du vill ha tillgång till den andra bloggen.
Sen ska jag ställa frågan igen: NÄR SKA DU UPPDATERA DIN BLOGG? Haha.


Idag skiner solen igen och det känns gött som fan även om det är lite jobbigt att ha den i ansiktet hela tiden. Älskar detta vädret när det är snö och strålande sol. Yeeha!
Fan vad jag har börjat sova länge på morgonen nu när jag är ledig och det är inte bra, hehe. Idag gick jag upp 9:50!
Ska faktiskt bli rätt gött att börja jobba ordentligt på onsdag igen så jag kommer in i mina rutiner. Jag älskar rutiner!
Jag mår som bäst när jag går upp tidigt som fanken och gör nåt vettigt och sen har jag ändå hela dagen fri att göra vad jag vill. Kan det bli mer perfekt?
Men det är klart att jag eftersträvar ett heltidsjobb men jag får vara nöjd med det jag har så länge och det är ju inte precis som om det kryllar av jobb här omkring och speciellt inte i nu i värsta lågkonjan heller.

Idag ska vi till min farmor kl 15 på eftermiddagskaffe som hon så fint kallar det. Vi har inte träffats i juletid så nu vill hon att vi ska komma dit så hon kan få ge mig min julklapp. Fast jag vet ju redan att det är pengar för det får jag alltid, både i present och julklapp. Fick pengar av pappa med som vanligt och det är bäst att få det så jag kan köpa vad jag vill.
Han var här en snabbis på nyårsafton och lämnade mitt kuvert och så fick han sina julklappar med som var förstoringar på hans vovve och Rhoxie tillsammans, så sött. Och så fick han en pläd med Harley Davidson tryck. Han är ju en redig Harley sucker, haha. Men han får vänta med att glida tills våren är kommen. 
Han tjatar varenda år på mig att jag ska åka med men njaae..

Grattis till Helen & Johan som fick en son den 2/1. 


Kommentarer
Postat av: Jenni

Visst är det gott när rutinerna kommer tillbaka? Speciellt för mig som jobbar även om Oscar har orutiner, så det blir lite snurrigt :p Men förstår att det är gott att komma upp och ha jobbat och ändå ha dagen "ledig"! Hoppas ni får mysigt hos farmor!

2009-01-04 @ 12:33:51
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Marina

sicken söt bebis :)

2009-01-04 @ 13:02:20
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Jasas

Vad kul att träffa din kära farmor :D



Och SÅ SÖT han är!!!!! Grattis till Helen :D

2009-01-04 @ 13:22:16
URL: http://jasas.se
Postat av: Linda

åh jisses så fin !!!!

2009-01-04 @ 18:22:40
URL: http://personligapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback