Utmaning!

Jag har ju helt glömt av att jag fick en utmaning av Jasas, sorry!


4 av mina favorit program:
- Allt med Ernst, haha.
- Desperate Housewives.
- Det Okända.
- Hem till gården.


4 saker jag gjorde i går:

- Fördrev tiden med Linda & Jasas på msn.
- Beställde kläder, hehe.
- Var ute med Rhoxie.
- Rensade Rhoxies öron. HAHA.

4 saker jag ser fram emot:

- Fredag. Då ska jag hälsa på min kusin och hennes barn. Längesen!
- Att nya numret av Vecko Revyn dimper ner i lådan.
- När vi ska hälsa på Helen, Johan och deras son Emil. Wiiho!
- Våren med alla härliga vårkänslor och tecken!


4 favoritrestauranger:

- Verona.
- Peking.
- Wild West Steakhouse. 
- Hylte Pizzerian för deras goda pizzor!

4 saker på min önskelista:

- Nå mitt mål som ni inte vet vad det är. Mohaha.
- Grilla med Hanna, Björn och Mio som kommer ske in the summer.
- Att få träffa Linda SNART!
- Vinna pengar såklart.


Jag utmanar:

- Linda
- Ottilia
- Myran


Kommentarer
Postat av: Jasas

LÄTT att vi ska grilla i sommar :D

2009-01-20 @ 19:19:58
URL: http://jasas.se
Postat av: Myran

ja gör den.. =)



men ja vill veta va de är för mål du ska uppnå.. nyfiknast i världen =p

2009-01-20 @ 19:32:51
URL: http://myra.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Jahopp.. Hoppas jag får tummen ur nästa vecka med min sovande blogg.. isf antar jag utmaningen.. :-) Förbannat seeeeeg vara jag!

2009-01-23 @ 09:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback