Bring it back again!


Vilken konstig dag det är idag ändå.. ena stunden så känner jag verkligen hopp om livet och vårkänslor för att sen känna mig helt låg. Haha som det kan bli. Helskumt iaf!
Jag är en aning nervös för en sak med, får inte reda på nåt förrän efter kl 17. Gulp!

Så jävla dum jag var innan då.. var ju ute på en promenad med Rhoxan och tänkte vara 'smart' och gena ner över slänten här mellan husen. Det gick inte alls nåt bra för det var jätte lerigt och halt. Både jag och Rhoxie sjönk ner nån centimeter i leran. Måste sett för jävla roligt ut, hahaha. Rhoxie tittade på mig och det såg faktiskt ut som att hon tänkte 'Matte ditt pucko'.
Det var bara till och vända och gå hem och byta strumpor och skor. Så nu har jag invigt mina ballerinaskor!

Neeej nu ska jag ta och lyssna på min favvo för tillfället Bring it back again med Stray Cats! Oh yeah!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Haha "Matte ditt nöt" :D Lät så klockrent!

2009-03-26 @ 07:31:24
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Hahaha!! Å så fick man inte va där å få sej ett gott flabb.. ;-P Gooofia!

2009-03-26 @ 09:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback