Här får ni se söta katten!







Visst är den väl bara för söt? Hihi.
Var precis ute och hämtade in "matskålen" för att fylla på den med ny mat men såg inte katten nånstans, men när jag kom ut igen för att sätta ut maten så stod den där och väntade. Finisen!
Snart får vi hem en fin kattbur som jag ska bädda till redigt gosigt som den kan sova i tills Rhoxie och den blir kompisar.
Vet fortfarande inte om det är en hane eller hona så jag får kalla katten för 'den' så länge.
Igår så satt Rhoxie här utanför och tittade på mig när jag satte ut ny mat, haha. Så kom katten fram och dem var i alla fall en halvmeter ifrån varandra så detta ska nog allt lyckas. Wiiiiho!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Så mysigt med en kisse också :) Och söt var den! Häftiga fläckar, hehe. Tror nog den ska bli bra polare med Rhoxie ;D

2009-03-22 @ 14:40:18
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror det är en kille! :D Så sööt!

2009-03-22 @ 19:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback