Kissekatt!


Satt precis i soffan och tittade på Glamour och Rhoxie låg precis nedanför mig vid soffan. Rätt som det är så ser jag nåt vitt utanför altandörren (det är glas hela vägen ner på dörren) och där stod en jättesöt katt och kikade in. Rhoxie såg den med och lyfte på huvudet och dem tittade på varandra och var alldeles förstenade båda två. Man kan säga att dem hade värsta ögonduellen, haha. Så söta! Sen tippade den iväg igen..
Åh den är så fin denna kissen och jag undrar vems den är. Har sett den här på gården bara nu den senaste veckan. Hoppas bara inte att den är herrelös!
Nu springer jag tillbaka till mitt program.

Kommentarer
Postat av: Marina

såg också Glamour ikväll hihi

2009-03-05 @ 18:38:16
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Jasas.se

Ahw.. coolt ändå att Tossans reaktion blev så? Du får titta efter den :D KUL ATT DU BLOGGAT!!!

2009-03-05 @ 21:08:25
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback