Nu är det dags för en lista!

Denna tog jag inne hos världens bästa Jasas!


Namn: Ann-Sophie.
Familj: Min sambo och voffe.
Arbete: Delägare i ett företag.


Brukar du...
Klä dig i svart: Yes man!!
Gå till kyrkan: När jag blir bjuden på dop, bröllop eller (hemska tanke) begravning.
Gå i skolan: Nope. 
Röka:  Det kan hända nångång på fyllan men det är ytterst sällan.
Ha sex: HAHAHAHAHAHA!! Nej jag och min sambo lever i celibat.
Ljuga: Små vita lögner drar ALLA!
Hata folk: Det finns 2 personer som jag verkligen hatar. Jag hade inte brytt mig om det hade hänt dem något. Men det är inget som jag lägger ner nån energi på. Kommer aldrig tycka om dem.  
Lita på folk: Jag vet vilka jag kan lita på. Jag är en människokännare utan dess like!
 

VEM:
Saknar du: Min vän Marie och min mormor som är på andra sidan. Saknar massa vänner men mest Jasas just nu! Hon är en redig energipåfyllnad.
Vill du döda: Alla djurplågare!  
Vill du slå: Ingen kommentar, haha.
Kysste dig sist: Gubbsi.
Vill du kittla: Ingen just nu, haha. 
Kramade du sist: Gubbsi.
Vill du prata med: Vem som helst. Kvittar väl, hihi.
Vill du vara som: Jag vill vara som mig själv men måste jag säga någon så säger jag min far!
Sårade dig sist: Det var ett tag sen någon sårade mig så jag kan faktiskt inte komma på vem. 
Vill du bli galet full med: Jasas
Gjorde dig riktigt glad senast: Min Vofflan, alltid.
Fick du sms från senast:  Marika.
Ringde dig senast: Marika.
Är vackrast på jorden: Min voffla såklart.


HUR:
Går du: Just nu går jag som en kråka då min vänsterfot är helt koko.
Svarar du i telefonen: Hallå?
Fördriver du tiden: Internet, korsord eller vad jag känner för.
Mycket pengar har du: Oh I'm loaded. Not.
Ofta diskar du: 1-3 gånger om dagen.
Ofta städar du: Lite varje dag. 
Ofta träffar du din familj: Min egna familj träffar jag varje dag. Mamma och Svenne träffar jag en gång i månaden ungefär. Pappa lite mer sällan.


5 saker du har nu:
- Torra händer. Måste smörja mig när jag är klar.
- Ett litet sug efter att dricka ikväll.
- Planer på att strax hoppa in i duschen!
- Underbara vänner.
- Ett jävligt bra liv!
 

5 saker du ej förstår dig på:
- Djurplågare!!!
- Folk som gottar sig i andras olycka. 
- Folk som hela tiden måste ljuga för att få en vänskap att hålla.
- Folk som köper sina vänner.
- Folk som ser ner på andra pga utseendet.


Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Du är bäst! Trodde ju du lagt "ner" din blogg eftersom du inte länkat till den inne hos mig den senaste tiden.. så det var därför jag inte gav dig något award.. men jag lägger till dig ^^ Kändes så fel att inte nämna dig :-* Älskar dig vännen, du ger mig skitbra energi du med!

2009-03-21 @ 19:51:01
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback