Nu är det snart natta!

Jasas - Ja jag får tänka så, hihi. Har varit rätt gött att bara ta det lugnt så jag valde nog rätt.
Jenni - Visst är det en tjusig bild, hehe. Men så är det ju Hanna på fotot med och då kan inte bilderna bli annat än tjusiga!


Har lite tråkigt just nu för gubben är i Torup och hämtar sin lillebror som dricker där ikväll. Han hade visst redan blivit dragen, haha. Var ju på ICA innan och där köpte vi en varsin glass och det satt fnfint även om den inte var så god som jag hade förväntat mig. Sen så har vi bara sutttit i soffan och tittat på tv.. missade Babben & Co, snyft!

Har satt ut ny mat till katten med så den klarar sig i natt.
Den har varit framme idag och kelat och pratat lite med mig. Så jättesöt så man bara vill ta upp den i sin famn. Tydligen så är det (blatte) grannarnas katt men dem tar ju inte alls hand om den och den får ALDRIG vara inne så den ska vi fasen "adoptera". Så det så!
Den minsta ungen var ute innan idag och ropade 'Kom snälla' till den men den ville såklart stanna hos mig. HAH!
När jag gick in så stod jag och tittade ut genom fönstret och då såg jag hur han kastade en planka efter den men han missade såklart. Smög sakta ut genom dörren och där stod ungen med en vattenspruta och ropade på katten som kom och sen sprutade han vatten på den och sa 'Hej då snälla'.
Hans kompis gjorde honom uppmärksan på att jag kommit ut så han vänder sig mot mig och bara ler.
Självklart så kunde inte jag hålla tyst !!! Han fick fan veta att han levde den jävla snorungen!!!!!!
Mamman bara tittade ut då och då men sa inte till dem. Vad är det för jävla föräldrar som inte håller koll på sina barn?!
Sånt kan få mig att bli galen!

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Hahaha, jag har bilder där jag ser mindre tjusig ut ;P Men tack ändå, kärlek!



FY FAN vilken ungjävel! Och jävla idiot till mamma! Jag vettitusan vad jag hade gjort om Mio hade kastat en planka efter en katt. Inte hade jag bara stått och glott iaf!



Bra att du tar hand om kisen <3

2009-03-22 @ 08:48:03
URL: http://jasas.se
Postat av: Jenni

Men jävla ungar?! Tur att du sa till dom, mamman skulle haft sig en omgång också!!

2009-03-22 @ 11:23:41
URL: http://jeinyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback