Snart är det lördag!


Idag har jag inte varit hemma från jobbet och foten känns bättre idag faktiskt , om jag bortser från att det har varit några kli attacker då, men det kan jag överleva! Den är på bättringsvägen i alla fall.
Mina Nike skor som kom var ju såklart för stora så jag får skicka tillbaka dem till Halens och byta till en storlek mindre. Tycker det är så dumt med dessa engelska storlekar! Varför kan dem inte bara skriva ut SVENSKA storlekar? Va va va?
Jag mätte min fot och enligt tabellen skulle jag ha storlek 7 men nej det stämde inte, storlek 6 får det bli.

Vi var och hämtade lite dricka nu ikväll.. ett flak Falcon 5,2 % och ett flak med Rekordelig cider (päron) till mig. 330 kr prutat och klart, haha. Helt okej pris om man jämför med Systembolaget! Dem jävlarna gynnar jag inte i första taget. Då ska det vara riktig kris först! Nej tacka vet jag hembränt eller smuggelsprit. Hehe..
Tur jag har lite mer än 3 liter kvar i min kära dunk. Den är min bästa vän!

Nu ska jag skutta på dass och borsta tänderna sen blir det sängen för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Men vad fan, vi andra då? Är din dunk din bästa vän - vad är vi då? DÅLIGT, Anso, DÅLIGT :P



Tur att fossingen är bättre.. det var nog vilan igår som fick den på gott humör igen :)

2009-03-27 @ 22:29:30
URL: http://jasas.se
Postat av: Marina

hehe skitbra pris.



gött att foten är bättre..

nattis!

2009-03-27 @ 22:41:49
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Jenni

Skönt att foten är bättre :) Jag vågar aldrig beställa skor från nätet, har så svårt att hitta nåt som passar ens när jag är där och provar :p

2009-03-28 @ 16:41:48
URL: http://jeinyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback