Så var det lördag...

Hanna - Det är lugnt jag kan komma och putsa dem. 200 kr.. skattat och klart! Hahahaha! ;)
Du kan köpa en pinne som du sätter skrapan på, kanonbra.



Hopp hopp så var lördagen kommen och solen skiner. Det är nice!!!
Jisses nu kom G precis hem efter att ha gått i skogen med Rhoxie och vem passar inte på att sticka ut fortsom fan då?
Jo Alexis såklart.. var precis så att vi fick tag i henne innan hon försvann in bland allt snår och skit. Gaaah!
Har ju varit ute med en halvtimme innan i hennes sele men det räckte klart inte för buskatten, haha.
Tänkte gå ut på baksidan sen och sätta mig en stund i solen så jag får väl ta med henne ut då med.
Hon fattar ju inte varför hon måste vara inne hela tiden.. hihi.
Nu sitter hon i köksfönstret och jamar och pratar som bara den. Hon brukar prata mycket med fåglarna utanför.
Hahahaha jag sa precis nej till henne och så lägger hon av ett ljud som låter joooo!
HAHAHAHA fasen vad kul..

Skulle slingat mitt hår idag men det blir nog inget med det faktiskt. Jag känner inte för det så jag tror jag väntar tills nästa helg eller nåt. Ska nog spruta i lite citron i håret innan jag sätter mig där ute och det ljusar upp liiite ialla fall. Åh vad seg i huvudet jag blev nu då.. hm.
Ikväll blir det Sunny Hill Rythm Party i Edenberga. Wiiiiho!!!


 


Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Ah jag hade en sån, men den gick sönder.. ;C Hoppas ni har det riktigt trevligt ikväll! :)

2010-04-24 @ 21:58:04
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback