AJ!

Jag var ute på en promenix med Rhoxie innan och rätt som det var så låg jag på marken. Det är sjukt halt på vägarna och inte fan kan dem komma och salta heller. Vinter i all ära.. men när kommunen inte sköter sitt jobb så blir man för fan förbannad!
Jag ska mejla kommungubben som har hand om detta och han ska få höra både ett och annat. Undra hur många mejl han redan fått?
I torsdags så hade dem plogat här så det var ca 1 meter höga vallar längs med den väg som går genom hela byn. Så både bilar och barnen som skulle gå till skolan skulle alltså dela väg. Ja ni hör ju själva hur farligt det låter!!!
Lis mejlade kommunen och inom 1 timme var dem ute och skottade fram trottoaren. SEN svarade han på hennes mejl att ja det är ju en väldigt kall och snöig vinter vi har fått här. NÄHÄ?!
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...

Jag har så fruktansvärt ont i min svanskota nu, eller där den var för nu lär den ju vara av!
Kan knappt böja mig ner eller komma upp när jag satt mig ner. Fan fan fan!
Tur att G var med ute för annars hade jag nog inte kommit upp. Jag hade legat där och sprattlat värre än Bambi på hal is. Så illa är det!
Det hade gjort mindre ont att falla rakt ner på asfalten än på detta väglag. Suuuuck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback